Tradera Suger
October 11, 2008, 01:27:38 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Hur fan tänker Tradera, på riktigt alltså?!  (Read 1172 times)
Roxy
Newbie
*

View Profile
« on: January 23, 2007, 09:17:41 AM »

Jag har ändrat min adress på Tradera. En adress som inte finns. Varför? Därför att nätet består av idioter, och vissa iditer vill även förstöra för en IRL. Men jag vill ju självklart inte att mitt liv på internet ska förstöras av idioter. Så jag har ändrat min adress på tradera till en som inte finns, DET kan man ju tycka vad man vill om. Såklart. Jag vet bara att det är OTROLIGT lätt att öppna ett fejkat konto på tradera, lägga bud hos någon, vinna och få personens hemadress rätt ned i mailboxen. Och detta vill inte jag.

Men när en köpare/säljare är seriös så får de självklart min rätta adress.

I vilket fall så bad jag tradera ta bort ett negga som jag lagtp å en person, eftersom affären löste sig iaf (det ick inte att ta bort det själv), och iom detta så såg de att min adress inte stämde (de hade ALDRIG I HELVETE sett det annars)

De mailar mig och ber mig ändra till min rätt adress och jag har till fredag på mig (nu på fredag) annars stänger de av mitt konto.
Fine.
Men vad händer när jag försöker logga in? Jo, mitt konto är avstängt. Så vitt jag vet är det TISDAG idag, eller har jag fel? Rätt mig i sådana fall är ni snälla..

För jag har nämligen varit inloggad tidigare idag.

Jävla idioter de är på Tradera alltså! Det är SANNSLÖST hur jävla puckade och idiotiska de är på den där jävla kassa supporten!
Jag är så jävla förbannad nu! Hur är de funtade? På riktigt alltså? För jag förstår då INGENTING!

If idiot's could fly, internet would be an airport.
WarLord
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #1 on: January 24, 2007, 05:53:43 AM »

Hm, jag vet inte om jag håller med 100%...
Att folk har hemliga nummer är ju en sak och det kan man ju enkelt bara berätta för Tradera och skriva dit 0000 istället...

Men du kanske skulle ha pratat med Tradera innan du ändrade till "falska" uppgifter...
De kanske tror att du är en bedragare i detta fallet..

Men om de säger att du har till och med fredag på dig att lösa det borde de ju stå för det..
Har du provat ringa till dem och fråga?

Men visst håller jag med om att de är kassa. De gör vi väl alla  Grin
Roxy
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: January 26, 2007, 05:24:46 PM »

Hm, jag vet inte om jag håller med 100%...
Att folk har hemliga nummer är ju en sak och det kan man ju enkelt bara berätta för Tradera och skriva dit 0000 istället...

Men du kanske skulle ha pratat med Tradera innan du ändrade till "falska" uppgifter...
De kanske tror att du är en bedragare i detta fallet..

Men om de säger att du har till och med fredag på dig att lösa det borde de ju stå för det..
Har du provat ringa till dem och fråga?

Men visst håller jag med om att de är kassa. De gör vi väl alla  Grin

Jo, jag förstår om du och andra tycker det är fel, därför jag skrev "DET kan man ju tycka vad man vill om. Såklart." Wink

Men eftersom jag själv vet att jag är seriös så tyckte inte JAG att det var någon fara. Jag ger ju ändå ut min riktiga adress till alla seriösa köpare/säljare.

Anyway. Jag fick tydligen inte till fredag på mig, och nu skiter jag i Tradera på riktigt. Det här var bara en rejäl spark i baken för att lämna dem och deras skitsupport och skitpersonal bakom sig. Så egentligen borde jag väl tacka de där sliskiga jävlarna?  Kiss

If idiot's could fly, internet would be an airport.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: