Tradera Suger
October 11, 2008, 01:37:12 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Forumet  (Read 1479 times)
admin
Administrator
Full Member

View Profile Email
« on: January 18, 2007, 06:21:42 AM »

Hej alla!

Om det är något ni saknar på forumet eller websidan så hör av er så löser vi det.
Om det är någon funktion eller kategori ni vill ha upplagd.

Har ni andra idéer så skriv här eller använd det interna memo/PM system som finns på websidan och skicka oss ett meddelande.

Mvh
Admin
« Last Edit: January 18, 2007, 06:25:31 AM by admin » Logged

SWE BUTIKEN
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: January 22, 2007, 02:37:36 PM »

Fråga till ADMIN

Sorry såg detta nu skrev i en annan tråd tidigare

Har studerat forumet ett par dagar, och nu när Budera kommit med sin "Bulkloader" [Balk låodär] "

Kan du inte starta en ny tråd. ?

Typ----> Frågor & Svar runt budera.

Gissar att de flesta här inne kommer / har börjat sälja på budera nu
och flera frågor kan uppstå så det vore bra med ett forum att ställa frågor.

De flesta trådarna handlar idag  endast om att trycka ned Tradera, vilket jag personligen tycker är fel, Men jag är för fri konkurrens.
Istället för att tala om hur dålig någon annan är det bättre att visa hur bra man själv är
admin
Administrator
Full Member

View Profile Email
« Reply #2 on: January 22, 2007, 08:20:34 PM »

Jag fixar det!

Lex
Newbie
*

View Profile
« Reply #3 on: February 21, 2007, 07:13:19 PM »

Å andra sidan heter ju sidan "Tradera Suger", så det är väl inte helt fel att det mesta har handlat om det. Att det i o m den nya prissättningen på Tradera, blev starka reaktioner och för många "blev droppen . . " som styr över många till just Budera.se, har väl egentligen inte så mycket med den här sidan att göra. (Även om det kan ha påverkat) Den mesta flytten har nog ändå stimulerats av diskussioner på Tradera Café.

Dessutom är ju behovet att diskutera Budera, här, minimalt, eftersom man (i a f än så länge) kan diskutera och framföra sina synpunkter direkt till dom ansvariga där. Och dessutom få svar och och ett vänligt bemötande.

Det var ju bristen på relevant kommunikation med Tradera och deras inkonsekventa behandling av sina medlemmar, som väl gav anledning till att den här siten såg dagens ljus.

Och Tradera's märkliga cirkuskonster när det gäller att försvara sin särbehandling av vissa av sina medlemmar, sitt manipulerande av siffror, och nonchalans mot sina medlemmars upplevelser på Traderas site, räcker fortfarande gott och väl till många inlägg, och min rekommendation är att inte tappa dagens fokus genom splittra forumet. Ska Budera särskådas så finns det ju mängder av andra auktions/försäljnings-siter som några tycker också ska diskuteras!

Mitt liv är att försöka förstå varför . .
Pages: [1]
  Print  

Jump to: