Tradera Suger
September 07, 2008, 11:27:59 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Finns det något som är bra?  (Read 1397 times)
evamicke1973
Newbie
*

View Profile
« on: October 17, 2006, 01:33:18 AM »

Det känns som alla här inte är väääldigt mycket emot tradera., Har jag rätt? Ja.

Men något med traderas sätt att arbeta måste ju vara bra eller? Annars hade vi inte börjat använda tjänsten överhuvudtaget.
Skulle vilja lista det som är bra med tradera.
evamicke1973
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: October 17, 2006, 01:34:58 AM »

Jag gillar sättet att skapa nya auktioner det är lätt. även om man inte använder powerlistan så går det fort.

Sökfunktionen är mycket bra. Då man kan söka och sortera på det mesta olika sätt
admin
Administrator
Full Member

View Profile Email
« Reply #2 on: October 17, 2006, 04:36:14 AM »

Vet inte om detta är rätt forum att skriva vad som är bra med Tradera.
Detta är ett forum för de som tycker att Tradera suger..  Grin

Men visst Traderas Powerlister är ok och att de har en suverän design!

Det är allt..

evamicke1973
Newbie
*

View Profile
« Reply #3 on: October 17, 2006, 05:48:01 AM »

Jovisst men jag gissar att tanken bakom denna sidan är att lyffta fram det som är dåligt på tradera eller ? för att eventuellt kunna påverka de andra sajterna så som QXL / BUDERA / klubbat.se osv osv
då är det väl oxå viktigt att höja upp det som faktiskt tradera gjort bra eller? 
Fleppo
Newbie
*

View Profile
« Reply #4 on: December 21, 2006, 07:37:33 PM »

Jag har oftast tyckt om tradera väldigt mycket just eftersom att jag hängt där ungefär bara som köpare och just den biten känns det inte som att de finns så många jättedåliga saker, man har en minneslista och en budgivningslista o så enkelt är det.
då man kände att allt vände var då man började sälja första gångerna och såg hur grymt mycket i kostnader som efteråt blir åt tradera så de känns som att när man säljer små grejer så får man ungefär inget fört så man lika gärna kan behålla de man säljer.
Känns som att alla deras nya regler som kommer är hela tin saker för o pusha så de hela tiden ska kunna få in extra pengar för så mycket som möjligt.
vill ändå tilläga att jag gillar traderas layout, bra färg och jag tycker den är mycket lätt att hitta på jämfört med många andra sidor.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: