Ja jag har samma problem.
Jag har faxat in kopior på mitt pass 10 gånger, adress uppgifter, bank överförings uppdrag i högvis, men de återkommer alltid med något nytt du måste faxa in eller så säger de att de tidigare faxen inte var läsbara.
De drar ut på tiden så att de kan behålla dina pengar på kontot och få ränta på dem.
Jag har skickat mitt ärende till Financial Ombudsman i England.
Får väl se om jag får mina pengar eller inte..
Jag har efter 1 års mailande med PayPal i USA fått mail om att det har fört över mina pengar till mitt konto (de har inte kommit ännu).
Detta dock först efter att jag kontaktat Financial Ombudsman i England och berättat om det hela..
Det verkar som om PayPal skiter i privatpersoners klagomål, men om de får lite påtryckning från Financial Ombudsman så kommer pengarna direkt.
Alla som har problem med PayPal, ta er tiden att skriva ut klagomåls blanketten på Financial Ombudmans websida och fyll i den så noga som möjligt och skicka in det, hur litet ert krav än är på PayPal så får ni förhoppningsvis era pengar.
PayPal kommer aldrig att lyssna på dig som privatperson, men de ägs ju av eBay så varför är man förvånad??