Tradera Suger
January 08, 2009, 10:03:43 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Poll
Question: ee  (Voting closed: November 03, 2008, 06:29:48 AM)
dd - 0 (0%)
cc - 0 (0%)
Total Voters: 0

Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Gemensamt namnsamling mot TRADERA. Komigen  (Read 305 times)
Arashlazio
Newbie
*

View Profile
« on: October 24, 2008, 07:29:48 AM »

Tradera och hela konceptet kom till av giriga pengar galna människor, eller rättare sagd robbotar som saknar etik o moral. medkänsla och är envisa konservativa idioter. Blodsugande fästingar efter pengar. Jag sålde några grejer på deras sida, först o främst tar dom ner mina auktioner av konstiga anlädningar, typ att rubriken har varit vilseledande. men tro fan att dom ska ha sin provision och avgift för 32 nertagna auktioner, som hann visas i 1 timma. Tradera borde gå till EU domstolen och få sitt röv smickad ordentligt så dom inte längre är så jävla kaxiga när man ringer deras support. Det är det jävla landet som ger dom all makt dom har. Jag ville inte betala avgifterna till dom, men ¨då hotade dom med kronefogden som dom har bakom sig, även om dom gör fel och detta var verkligen deras fel för att inte har informerat kunderna ordentligt. Jag tycker att vi ska börja med ett namnsamling mot Tradera, för att folk ska förstå vilka ormar dom igentligen är.
Kattmamma
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: December 03, 2008, 08:01:42 AM »

Jaha...jag gick hit för att rösta och spinna vidare på bl a mina egna erfarenheter om hur blatant Tradera bryter mot all moral, etik och tom lagar - men röstandet är låst?
Pages: [1]
  Print  

Jump to: