Tradera Suger
October 12, 2008, 09:59:52 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Jämförelse mellan alla internet auktionssajterna! Måste ses av oss storsäljare!  (Read 1778 times)
aria
Newbie
*

View Profile
« on: October 24, 2007, 02:35:19 PM »

Denna användare har stängst av pga SPAM.
Antagligen någon som är ute efter att ni skall registrera er på hans/hennes websida för att eventuellt komma åt era personliga uppgifter.

« Last Edit: October 29, 2007, 09:13:16 PM by admin » Logged
liljankoski
Newbie
*

View Profile WWW
« Reply #1 on: October 27, 2007, 05:27:35 PM »

Första intryck är inte precis seriöst. Text gjord av bild. Dåligt kopierad information från Budera.

towmten
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: November 08, 2007, 05:28:26 PM »

Ser spammet. Men det är dock ingen "phisher" som snor konto information eller bedrägeri på något vis. Jag har registrerat mig på sidan och allt fungerar utmärkt. Den har fler funktioner än de flesta sajterna, och lättare system helt enkelt. Vilket är bra för mig eftersom att jag inte förstår mig på datorer och internet så mycket. Sedan är ju allt helt kostnadsfritt, vilket är den största anledningen till att jag registerade mig. Smiley

Dock rätt lite användare. Men så är det väll för alla i början. De nämner ju organisations nummer, adress, telefon osv... Så det är väll självklart ingen bedrägerisajt, utan en helt ärlig auktionssajt!

mvh towmten
admin
Administrator
Full Member

View Profile Email
« Reply #3 on: November 14, 2007, 07:59:10 PM »

Ser spammet. Men det är dock ingen "phisher" som snor konto information eller bedrägeri på något vis. Jag har registrerat mig på sidan och allt fungerar utmärkt. Den har fler funktioner än de flesta sajterna, och lättare system helt enkelt. Vilket är bra för mig eftersom att jag inte förstår mig på datorer och internet så mycket. Sedan är ju allt helt kostnadsfritt, vilket är den största anledningen till att jag registerade mig. Smiley

Dock rätt lite användare. Men så är det väll för alla i början. De nämner ju organisations nummer, adress, telefon osv... Så det är väll självklart ingen bedrägerisajt, utan en helt ärlig auktionssajt!

mvh towmten

Hur kan du se "spammet" när jag tagit bort det från forumet?
Så länge du inte är samma person som jag stängde av tidigare?
« Last Edit: November 14, 2007, 08:15:19 PM by admin » Logged

towmten
Newbie
*

View Profile
« Reply #4 on: November 14, 2007, 08:27:02 PM »

mvh towmten

Hur kan du se "spammet" när jag tagit bort det från forumet?
Så länge du inte är samma person som jag stängde av tidigare?

Hejsan! Jag har varit inne på sidan utan att vara registrerad. Så jag har sett det flesta här på sidan. Smiley

Det roliga är att jag sökte efter tradera på google, och det var då jag hittade den här sajten. Titeln gjorde mig tvungen att komma in och titta; sen dess har jag kommit in och läst lite intressanta topics osv. Smiley 
Pages: [1]
  Print  

Jump to: