Tradera Suger
November 21, 2008, 03:02:42 PM
Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
Help
Search
Login
Register
Tradera Suger
>
Tradera
>
Support historier
>
det var på tiden att jag hittade hit.. jag blir tokig på traderas support nu....
Pages: [
1
]
« previous
next »
Print
Author
Topic: det var på tiden att jag hittade hit.. jag blir tokig på traderas support nu.... (Read 1437 times)
zniperwolf
Newbie
det var på tiden att jag hittade hit.. jag blir tokig på traderas support nu....
«
on:
August 23, 2007, 08:00:34 AM »
suck , vet inte riktigt vart jag ska börja...
min fru sålde ett paket med kläder för ett tag sedan som såldes för typ 20 kr och frakten låg på 77 kr, sen visade det sig att det var ett par plagg som hade fläckar och ett plag var trasigt med ett litet hål, köparen vart helt hysterisk och skulle lämna negativt omdömme genast , hon fick tillbaka pengarna , för man vill ju inte ha 1 negativt omdömme medans man har över 300 positiva , det känns inge kul alls. så nu när jag begärde en kreditering åt min fru (hon orkar inte med tradera längre pga just allt tjafs.) så börjar dom.... åhhh suck, de kommer med de mest konstiga svar som jag inte ens förstår vart dom fått dem ifrån, kan dom svenska på supporten eller ? det verkar inte som om de är läskunniga ens, sen begär dom att jag ska lämna negativt omdömme på den andra personen , hur fan går det ihop med deras regler? där står att man inte ska behöva lämna det för att få objektet krediterat.
sen så säger dom plötsligt att affären är genomförd?, jag förstår inte från vart de läser detta ? jag har läst mina mail/svar till dem flera gånger om men nu verkar dom ha spårat totalt...
finns det någon som är mer "grupp chef" där? eller vem är deras chef osv ?
*suck*
admin
Administrator
Full Member
Re: det var på tiden att jag hittade hit.. jag blir tokig på traderas support nu....
«
Reply #1 on:
August 27, 2007, 09:37:32 PM »
Ledsen att säga det här.. Men sedan när trodde du att det gick att resonera och få vettiga svar från Traderas support?
Visa dem ett kvitto på att pengarna betalats tillbaka och polisanmäl dem om du inte får dina avgifter tillbaka
Your Personal ATM - for $7
Pages: [
1
]
Print
« previous
next »
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
Generella kategorier
-----------------------------