Tradera Suger
July 24, 2008, 12:48:41 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Känns meningslöst!  (Read 827 times)
Fleppo
Newbie
*

View Profile
« on: April 27, 2007, 04:02:14 PM »

Hur värt känns det? Vi kan sitta här på denna sida och gnälla, snacka skit och diskutera oss till döds om historier av hur mycket vi ogillar tradera, Jag fattar inte riktigt poängen med detta för vi här kommer ju aldrig någonvart! det händer ju inget.
Varför bryr sig endel ens om att sitta och rabbla upp traderas nya påhittade regler som får en o spy, nu när vi sen lång tid tillbaka har sett vilka skitar de på tradera är finns det väl ändå ingen som hade tänkt att nånsin börja köpa eller sälja där igen??
Och medans ingen gör något kan ju traderagänget bara sitta o skratta åt oss på denna sida o läsa allt som står här då de faktiskt är dem som är de flitigaste besökarna här! För ingen kommer ju aldrig till skott och gör något åt tradera förjävliga stil, genom t.ex polisanmälan för ett antal grejer man hört att de skulle kunna anmälas för. Men vad spelar det egentligen för roll av vad som händer med tradera? Finns väl ändå ingen här som verkligen vill sälja där de är så jävla snikna och giriga ??
Det är ju ändå budera de flesta verkar rikta in sig på som ett bra alternativ till auktionssida, Budera vill att vi ska tala om för familj o vänner om dem, så jag tycker vi gör det och hjälper de vilsna säljarna på tradera som inte hittat varken hit eller till budera 'istället för o bara sitta här o gnälla'
Nog fan känns det gött o få prata av sig lite skit ibland =). Men inte i längden att alltid göra det, gör nåt åt saken istället ^^
/ Felix 18
admin
Administrator
Full Member

View Profile Email
« Reply #1 on: April 30, 2007, 05:01:15 AM »

Visst går det att göra något annat än att bara prata.
Precis som att Budera vill att du skall berätta för dina vänner om Budera så kan man prata skit om Tradera till alla man känner.
Man kan kontakta konsumentombudsmannen och klaga. Man kan kontakta tidningar.

Jag vet en person här på forumet som kontaktat en tidning varpå en artikel skrevs om Traderas framfart.
Vidare har 1 eller 2st personer anmält Tradera till datainspektionen.
Jag vet också om en anmälan till konkurrensverket.

Om flera personer gör samma sak så kan det bli bättre. Iofs kommer jag och många andra med mig inte att sälja där mer, men man kan ju alltid se till att flera folk får upp ögonen för Traderas olagliga fasoner och att det skrivs om det i tidningar m.m.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: