Tradera Suger
August 07, 2008, 07:03:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Den positiva Tradera-tråden  (Read 892 times)
Traderasäljare
Newbie
*

View Profile
« on: April 21, 2007, 06:37:28 AM »

Eftersom det här forumet mest har tagit upp nackdelar med Tradera hittills så tänkte jag att det kunde vara bra att även ha en forumtråd där vi kan diskutera sådant som är positivt med dem.
För allt kan väl inte vara negativt? Själv är jag visserligen kritisk till de flesta av de försämringar de har genomfört det senaste året, men bara för det vill jag inte hata precis allting som har med Tradera att göra. För jag tycker trots allt att det finns ett par saker som fungerar bra.

Framförallt gillar jag deras diskussionsgrupper. Även om de antagligen skulle bli ännu bättre med ett riktigt forumupplägg med topics och poster så fyller de en viktig funktion för gemenskapen. Jag postar en hel del i vissa av dessa och förmodligen är avsaknaden av diskussionsforum en av anledningarna till att Budera inte växer snabbare.

Jag tycker även att Powerlistern fungerar bra. Den enda nackdelen är att man inte kan importera delar av auktionslistor till nya listor utan måste importera hela listorna och sedan plocka bort det som inte behövs. Man totalt sett tycker jag att den är helt okej och fyller sitt syfte.

Även auktionskategorierna är ganska bra och balanserade, samt har ett upplägg så att det inte är alltför svårt att förstå var någonting ska placeras.

Vad tycker ni andra? Är det någonting hos Tradera som ni gillar, eller är ni emot allting?  Smiley
« Last Edit: April 21, 2007, 06:39:23 AM by Traderasäljare » Logged
admin
Administrator
Full Member

View Profile Email
« Reply #1 on: April 21, 2007, 11:20:04 AM »

Ledsen men detta är inte rätt forum att diskutera detta....

Pages: [1]
  Print  

Jump to: