Så du säljer fortfarande på Tradera...?
Du borde nästan bli avstängd från detta forumet...

Ja. Jag har testat Budera ett par gånger med 50 objekt/gång, men de är fortfarande inte tillräckligt stora för att det ska gå att sälja de varor som jag har. Totalt blev det 6 sålda auktioner, vilka inte gick högre än utropspriset. Jag är även missnöjd med att det är helt förbjudet att använda html i deras auktioner. Jag vill ha snygga auktionsmallar och inte bara ren text.
Dessutom är det inte så enkelt att lägga av direkt om man säljer mycket och förbereder auktionerna i förväg. Men mitt nästa auktionstillfälle är det sista som jag har planerat för, sedan får jag se hur jag gör senare i höst. Under maj-augusti kommer jag i alla fall inte att auktionera ut någonting.
Förra året valde Tradera att svika säljarna genom att sluta med den traditionella sommarkampanjen (gratis osåltavgifter). Det här året har de höjt dessa ytterligare och tagit bort alla andra typer av erbjudanden (som fetstil för payson). Deras så kallade "intressanta erbjudanden och spännande kampanjer" numera är ju bara skräp av typen "sälj flest auktioner med utropspris 1kr så kan du tjäna en hundralapp" eller
http://www.tradera.com/promo/varstada/ , så verkar det inte särskilt troligt att de kommer att göra någonting i år som gör det värt att auktionera ut någonting på sommaren.