Tradera Suger
July 20, 2008, 09:01:14 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Trendine  (Read 968 times)
Galenpanna
Newbie
*

View Profile
« on: February 22, 2007, 06:02:27 AM »

Jag har hittat sajten trendine.com, himla fräsch sida för oss som håller till i den kategorin auktioner...
Jag TROR (är nästan säker) på att det är fd anställda på tradera som gjort slag i saken och öppnat denna sida!!!

Vad tror ni?

Kolla in sidan, läs användaravtal etc...

Missnöjet fanns kanske även inom traderas stängda dörrar Tongue
Acht
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: February 22, 2007, 01:19:46 PM »

Wow, precis vad vi behöver här i världen. Fler sajter av folk på tradera. Ledsen men vi är ju lite allergiska här! Undrar om de njutit firmafester med mysige Diego också?
Acht
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: February 22, 2007, 01:29:16 PM »

Eh, jag kollade lite i avtalet och hittade detta:
"10. HANDHAVANDE AV PERSONUPPGIFTER</span>
Med detta avtal accepterar du att Dina personuppgifter bearbetas i enlighet med vad som anges i vår Integritetspolicy som utgör del av dessa Villkor..."

Ursäkta men var är den där Integritetspolicyn som mina personuppgifters behandling regleras av??? Jag hittar då ingen!!!

Övrigt då? Tja totalt 200 auktioner från ett fåtal säljare, avgift på upplägg och avgifter på det mesta :-( Inget för mig. Tradera suger. Även om det heter Trendline eller nåt.
Gabriela Edberg
Newbie
*

View Profile WWW
« Reply #3 on: April 23, 2007, 03:20:34 AM »

Tjohej jo det ser likt ut med tradera lite för mycket men man ska ju inte döma dem förns man vet vilka vem som står bakom den sidan men som sagt den är väldigt lik men ser trevligare ut än va tradera gör är det före detta tradera anställda så borde de ju veta med sig vad tm är och inte köra deras stuk jag misstänker mer fd qxl anställda det är bra med fler siter för auktioner men tyvärr en nackdel oxå nya möjligheter för oseriösa säljare köpare att fortsätta sina hyss 
Pages: [1]
  Print  

Jump to: