Tradera Suger
September 06, 2008, 03:06:34 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Tradera / Roliga/Tokiga auktioner / Re: Felmeddelande på tradera on: May 10, 2008, 04:36:48 AM
bumpa tråden:

Dessa felmeddelanden går ju enkelt att konstruera själv.
Jag moddade det senare lite till DETTA så frågan är hur äkta dom eg. är.
2  Tradera / Varningar för bedragare / Re: Det är skit att man får göra så här on: April 23, 2008, 04:10:17 PM
Men det är ju folk som vunnit tre billiga DVD av herr Zyndapp-läs mitt PM.. och fått pynta 3x199 !!!!!!!!!!
DET kan inte kallas annat än ocker och då spelar det ingen roll hur stora versaler man tar till. Det normala är väl ändå att man tar en skälig raktkostnad plus kanske något i förpackningsavg. men inte fasen 199 spänn per film!!
3  Tradera / Support historier / Re: Hur Traderas support undviker krångliga frågor on: April 23, 2008, 03:55:48 PM
Tyvärr så är sambandet detsamma vid varje seriös frågeställning: Man får sällan något rakt svar eller oftast -inget alls.
De är enbart intresserad av en enda sak och resten bryr de sig inte nämnvärt i.
edit:stava
4  Tradera / Omdömessystemet / Total inkompetens on: April 23, 2008, 03:49:06 PM
Jag har en liten "protestgrupp" på tradden där vi samlar ihop olika negativa omdömen i.
( @@ De VÄRSTA omdömena HATLISTAN @@ )
Vet flera som mailat och ifrågasatt hur vissa öht. får formulera sig på detta vidriga sätt som en del gör.
Svaret är alltid: "Vi ska se på det och bla bla la..."
Man kan ju inte undvika att se sambandet mellan total inaktivitet från tradden med slinger och trams kontra alla osedvanligt elaka omdömen.
De skiter ju fullständigt i vad folk tycker om varandra och de lägger nte ett öre för att förhindra det.
De bryr sig inte ett dugg.. Patetiskt, trist och belagligt.
Hur jobbigt vore det med ett bad-words-filter implementerat i ASP-koden vid lämnande av omdöme? -inte speciellt..
-Jag menar, hur kan man tillåta att folk får spy ur sig allehanda könsord, skällsord och trakasserand/kränkande ord, samtidigt som man viftar med regelboken..? Dom tar inte sitt ansvar på något plan utan lägger all skuld och medling på enskillda medlemmar.
edot:stava
Pages: [1]