Tradera Suger
January 09, 2009, 04:35:23 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Generella kategorier / Initiativ till ny Auktionssida / Re: Jämförelse mellan alla internet auktionssajterna! Måste ses av oss storsäljare! on: November 14, 2007, 08:27:02 PM
Ser spammet. Men det är dock ingen "phisher" som snor konto information eller bedrägeri på något vis. Jag har registrerat mig på sidan och allt fungerar utmärkt. Den har fler funktioner än de flesta sajterna, och lättare system helt enkelt. Vilket är bra för mig eftersom att jag inte förstår mig på datorer och internet så mycket. Sedan är ju allt helt kostnadsfritt, vilket är den största anledningen till att jag registerade mig. Smiley

Dock rätt lite användare. Men så är det väll för alla i början. De nämner ju organisations nummer, adress, telefon osv... Så det är väll självklart ingen bedrägerisajt, utan en helt ärlig auktionssajt!

mvh towmten

Hur kan du se "spammet" när jag tagit bort det från forumet?
Så länge du inte är samma person som jag stängde av tidigare?

Hejsan! Jag har varit inne på sidan utan att vara registrerad. Så jag har sett det flesta här på sidan. Smiley

Det roliga är att jag sökte efter tradera på google, och det var då jag hittade den här sajten. Titeln gjorde mig tvungen att komma in och titta; sen dess har jag kommit in och läst lite intressanta topics osv. Smiley 
2  Generella kategorier / Generellt / Billigaste och bästa betalnings alternativet! on: November 09, 2007, 09:05:06 AM
Hejsan!

Vad är det billigaste och bästa betalningsalternativet ? Själv föredrar jag paypal, vill inte ha något att göra med payson.  Men paypal är inte så jättebra dem heller, bara föredrar paypal före payson.

Direktbetalning är också rätt bra. Smiley

Mvh Tomtis
3  Generella kategorier / Initiativ till ny Auktionssida / Re: Jämförelse mellan alla internet auktionssajterna! Måste ses av oss storsäljare! on: November 08, 2007, 05:28:26 PM
Ser spammet. Men det är dock ingen "phisher" som snor konto information eller bedrägeri på något vis. Jag har registrerat mig på sidan och allt fungerar utmärkt. Den har fler funktioner än de flesta sajterna, och lättare system helt enkelt. Vilket är bra för mig eftersom att jag inte förstår mig på datorer och internet så mycket. Sedan är ju allt helt kostnadsfritt, vilket är den största anledningen till att jag registerade mig. Smiley

Dock rätt lite användare. Men så är det väll för alla i början. De nämner ju organisations nummer, adress, telefon osv... Så det är väll självklart ingen bedrägerisajt, utan en helt ärlig auktionssajt!

mvh towmten
Pages: [1]