Tradera Suger
January 09, 2009, 04:15:30 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Generella kategorier / Generellt / Re: Traderasuger läggs ned? :( on: June 03, 2008, 02:09:30 PM
Kan säga att det är inte första gången det händer att Supporten HÄMNAS genom att stänga ner fler auk om man törs motsätta sig en nerstängd auk!
Har själv drabbats av samma sandlådefasoner fr dem som nån skrev om här tidigare ..
Det e inte llite fräckt det för det är ju VÅRA pengar dom leker med
Du ska ju inte tro att du SLIPPER PRÖJSA den nedstängda auk ..
onej Glöm inte vilka vi har att göra med här
Som sagt du kan gnälla, argumentera, disskutera  o ta upp hur många exempel som helst på likvärdiga EJ NERSTÄNGDA AUK så får du bara fler nerstängda själv!
DET är moget det ... 
2  Tradera / Traderas Regler / Re: Hur kan Tradera avgöra vad som är en märkeskopia?? on: June 02, 2008, 11:30:58 AM
herregud .... vissa tror dom är GUD det är då ett som är säkert !
Har liknande erfarenheter som dig o vet många fler med oss
Har gått över till BJUDO.SE  Nu o hoppas verkligen att vi blir fler där
Auk-antalet stiger ordentligt för var dag faktiskt,
o det e ju inte konstigt ...d e ju bara att jämföra avgifterna
TRTAD har jju snart inget annat än sina avgifter att klamra sig fast i ...medlemmarna flyr ju   Roll Eyes
3  Tradera / Omdömessystemet / Re: Total inkompetens on: May 29, 2008, 03:40:51 PM
ja dom sliter inte ihjäl sig precis
undrar just vad man tjänar om man jobbar på d där s.k supporten
Dom måste ju tjänat multum på alla stackars hårt knegande säljare genom åren
Men mycket vill ha mer ...
verkar inte finnas nån hejd på deras girighet ...liknar mest HYBRIS numera
Standardsvaret fr dem om man klagar på en medlem som inte betalat o har typ 75% neg omdömen som denne dessutom kommenterar högst moget -
brukar låta att " vi föreslår att du ringer upp köparen , vår erfarenhet är att allt brukar gå att lösa via ett trevligt telefonsamtal"
Ha! Vilken jävla bullshit!
Jag frågade om det inte var det dom skulle praktisera oxå - el åtminstone EN PÅMINNELSE VIA MAIL-när nån stackars skötsam medlem  missat månadsräkningen med en timme el två
Och Man OBÖNHÖRLIGEN stängs av UTAN NÅN SOM HELST FÖRVARNING
Alltmedan alla dessa TOTALSKOJARE härjar fritt med TRAD påhejande!
4  Tradera / Traderas Regler / Re: Varför stängs vissa ner men inte andra? on: May 02, 2008, 04:57:20 AM
Jag har flera gånger sett auktioner som blivit nedstängda (kopior) för säljare medans andra får fortsätta sälja exakt samma varor.

Vem är det som bestämmer det och hur kommer det sig..? Jag menar, alla vet väl att man inte kan köpa en Dior väska för 99kr eller en Chloé väska för 599kr...

Vem försöker de lura? Tradera alltså när de stänger ner 1 auktion men inte övriga?

Att tradera gör skillnad på folk är defenitivt intet nytt under solen
Det verkar vara det alltihopa går ut på
Men de e klart det kanske är deras EGNA auk som dom själva sägs budtrissa som inte e nerstängda ... inte alls otänkbart
Snacka om HYBRIS !
5  Payson / Generellt Payson / PAYSON SUGER oxå :) on: August 16, 2007, 11:49:22 AM
det e verkligen smart m leveransgarantin PAYSON erbjuder!
eller !!??  Smiley
Det e tydligen ett upplägg ENBART till köparnas fördel,
DEFENITIVT inte för säljarna!
Har du sålt en pryl o fått pengar insatta för varan m leveransgaranti är dom låsta på PAYSON tills det att köparen gått in och "Godkänt" varan !
Det betyder alltså att
1)  7 av 10 köpare "glömmer" att gå in i tid o godkänna o oj vad svårt det blev att få tag i den personen på nytt sen när man vill ha sina pengar insatta på nytt!
2) Köparen påstår att denne inte fått varan, klickar inte på GODKÄNN o du står utan pengar!
3) Köparen anser sig av någon anledning inte nöjd m varan men behåller den SÅKLART ändå, han slapp ju betala!
4) POSTEN slarvar bort el rejälförsenar leverans o du förlorar dina pengar!

Av mina FLERA TUSEN försäljiningar  har det EN ENDA gång hänt att en vara försvann som jag postat.
inte direkt nån tillfällighet att detta var en betalgarantibetalning!
Så min betalning jag skulle ha blev fryst hos PAYSON
Då mailar dom jävla nötterna på PAYSON mig så frenetiskt att jag ska lösa detta m köparen
så att HON kan få tillbaka sina pengar! !!!!
Hur jävla dum får man bli!?
Om jag skickat en sak o hon påstår att jag inte gjort det, hur fan löser dom det !? så djävulskt korkat!
Jag har väl verkligen inget intresse av att hon ska få ut sina pengar iså fall!? d
en saken e ju säker
De får hon ju tids nog iaf från dom så..

LEVERANSGARANTI .. Låter väl som ett bra alternativ!? DÄR har dom tänkt till ordentligt!
6  Tradera / Omdömessystemet / Som vanligt = DUBBELMORAL ! on: August 16, 2007, 11:25:38 AM
TRADERA är ju väldigt bra på att tala om vad de GÖR o INTE Gör!
som det här med att de inte lägger sig i omdömen satta av medlemmar! Ha!
Jag hade nyligen problem med en person som kort efter auk-avslut upplyste mig om att hon tänkte då inte betala auktionen hon nyss ropat in!
mitt negativa omdöme togs bort fr denna persons lista av TRADERA!
UTAN att jag ens informeradse om detta!
SÅ neutrala är dom alltså
dom kan inte ens stava till KONSEKVENT !
undrar just  vems *** hon sugit då ...
7  Tradera / Traderas Regler / Re: Varför stängs vissa ner men inte andra? on: August 02, 2007, 11:13:40 AM
jo det e rätt enkelt
Du kan bete dig precis HUR TASKIGT som helst
mot andra medlemmar
då " lägger sig inte TRADERA i "
Jo, Omväxling förnöjer!
Men Missar du deras månadsräkning DÅ jävlar smäller det!
Det e moral det!
Har sett massor av ex på detta!
Pages: [1]