Tradera Suger
October 15, 2008, 06:58:41 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Generella kategorier / Initiativ till ny Auktionssida / Re: Diskussioner om Budera on: March 01, 2007, 05:34:39 AM
Är det någon som vet hur det gick med bytet av server på budera?
Det är vansinnigt segt att överhuvudtaget komma fram fortfarande. Tyvärr har jag blivit av med några kunder som inte orkar vänta medan sidorna laddar Sad(

Jag gillar budera och vill gärna vara kvar...
No more tradera av principiella skäl... Bara det där lilla för att få kunderna att hitta till budera...
2  Generella kategorier / Generellt / Trendine on: February 22, 2007, 06:02:27 AM
Jag har hittat sajten trendine.com, himla fräsch sida för oss som håller till i den kategorin auktioner...
Jag TROR (är nästan säker) på att det är fd anställda på tradera som gjort slag i saken och öppnat denna sida!!!

Vad tror ni?

Kolla in sidan, läs användaravtal etc...

Missnöjet fanns kanske även inom traderas stängda dörrar Tongue
3  Tradera / Generellt Tradera / Re: Tradera erkänner! on: February 21, 2007, 04:39:47 AM
Jag kan inte sluta garva  Grin
4  Tradera / Generellt Tradera / Re: Nu lämnar vi alla Tradera. on: February 20, 2007, 03:28:51 AM
Jag har 2954 i omdömespoäng på tradera, ett negativt hämndomdöme och jag är så dj***a trött på tradera och allt vad det innebär. Jag har funnis där sen 2002 och nu tycker jag för första gången att det är tråkigt att sälja. Jag blev företagare tack vare tradera... Nu får man mest skit från alla som verkar anklaga oss företagare för att tradera höjer priserna.

Har 42 auktioner kvar på tradera. När de går ut så lägger jag nog ner tradera..verkar inte vara önskvärd ändå...
De som saknar mina produkter kommer förhoppningsvis efter till budera där jag har runt 450 auktioner.
Det är bara att hoppas att samma situation inte uppstår på budera när de växer och blir större...

*Kanske skall göra som de säger på det där forumet...1 krona utrop, 109 kr i frakt???*
5  Tradera / Generellt Tradera / Re: Traderas prishöjning... Vad hände sen? on: February 18, 2007, 02:36:02 PM
Jag kan bara tala av min egen erfarenhet men jag tycker det tyder på att MÅNGA lämnar tradera...
Kolla bara kategorin barnkläder på budera. När jag började lägga upp auktioner där i början på januari fanns det ca 100 auktioner... Nu i dagarna över 1400... Många av mina traderakunder har börjat handla av mig på budera istället...

Nu har jag gått med i en jäkla massa forum på tradera för att göra reklam för min flytt och på de allra flesta ställen diskuteras just budera och att många redan flyttat dit. Detta är i först hand inom klädkategorin som för övrigt är traderas största kategori...

Traderas siffror på framsidan måste vara bluff...

Sa jag förresten att när jag öppnade ett annat konto på tradera för min nya firma men sen ångrade mig och bad dem avsluta det så sa de att de inte hade möjlighet att göra på annat sätt än att skriva avstängd... Så det kontot lyser med röda bokstäver som en annan budtrissare fast jag bara bett dem stänga av det...

Då kan man ju undra hur alla andra som vill ha kontona avslutade ser ut...
6  Tradera / Generellt Tradera / Re: Payson = gratis fetstil inte längre sant! on: February 18, 2007, 02:30:14 PM
Jag mejlade tradera och skrev att det förvånade mig inte att de skulle ta bort det som var gratis men det förvånade mig att de meddelade med så kort varsel. Då påstod de att de hade meddelat detta i ett nyhetsbrev redan i januari!! De tyckte det var tråkigt att informationen hade gått mig förbi....

Har någon av er sett det?

*antagligen någon dold liten länk i samband med mejl om "den nya prisstrukturen"*
7  Tradera / Generellt Tradera / Re: Tävling på Tradera on: February 18, 2007, 02:27:07 PM
Ja, jag reagerade också på det... Vad tusan håller de på med? Undrar jag om inte en egenavveckling är på gång ändå Tongue
8  Generella kategorier / Generellt / Re: Tradera förstör Budera med vilje? on: February 13, 2007, 05:49:31 AM
Jag frågar inte tradera i varje fall, jag får bara svar på ickebesvärliga frågor från dem...
9  Tradera / Generellt Tradera / Re: Förklarar ju en hel del ang Traderas personal :-) on: February 13, 2007, 03:08:51 AM
Vad är SITEL?

(Från en okunnig Tongue)
10  Tradera / Generellt Tradera / Re: Mopsat mig mot tradera... on: February 13, 2007, 03:07:50 AM
Jag länkar också till mina auktioner på budera i vinnarmejlen...

När jag länkade till hemsidan i mina auktioner fick jag mejl från tradera. De sa att jag istället kunde skriva i mina vinnarmejl att min hemsida fanns!!!!

Hur skall de ha det?

Får man länka till annan försäljningssajt i sina mejl eller ej???
11  Tradera / Generellt Tradera / Payson = gratis fetstil inte längre sant! on: February 13, 2007, 02:55:13 AM
Igår fick jag mejl från tradera...ytterligare ett led i deras prisförändring (höjning) antar jag.
Tre dagar innan det skall träda i kraft får man reda på att fetstil inte längre kommer vara gratis om man har Payson efter den 15/2!!!
Får man genomföra en så stor förändring på så kort varsel?

Tänk själv, du är bortrest utan tillgång till mejl till den 18/2 dina gamla auktioner startas om per repetition den 16/2 med fetstil a 5 kr på allihopa säg 300 st...
Hur kul är det att komma hem till det?
12  Generella kategorier / Generellt / Re: Tradera förstör Budera med vilje? on: February 13, 2007, 02:46:04 AM
Jag tror inte att tradera skulle våga göra en sådan sak...kanske någon som sympatiserar med tradera eller liknande...
Min första tanke i helgen när jag inte kunde lägga ut auktioner var just att budera inte hade kapacitet att ta emot så mycket nytt på en gång.

Skulle det vara tradera så kanske det ligger något i spekulationerna att tradera skall avvecklas.
Läste om sådana spekulationer i ett traderaforum nyss...

//galenpanna (som heter något helt annat på tradera ;-))
Pages: [1]