Tradera Suger
January 07, 2009, 01:57:50 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Tradera / Generellt Tradera / Re: Mopsat mig mot tradera... on: February 05, 2007, 08:39:42 AM
Hi Hi Hi, Hitler lever!!!!!!!!

Men det vet du väll att så fort du har godkänt Traderas avtal så har du sagt upp bekantskapen med resten utav världen, Då är det Tradera som bestämmer över ditt liv.

Säger bara det att fy fan va TRADERA SUGER mer och mer för var dag hoppas det går åt helvete för dom nu. Angry
Sist i mailet står det så här faktiskt:
Jag förutsätter att dina mailutskick inte övrigt strider mot vår policy.

Ha en bra dag!

MVH

Anna-Carin på Tradera.com

Så jag har nog gjort något riktigt riktigt dumt.  Sad

Grin Cheesy Grin Shocked Smiley Grin Grin
2  Tradera / Generellt Tradera / Mopsat mig mot tradera... on: February 05, 2007, 07:01:21 AM
Fy på mig. Kommer nog bli avstängd nu!!! Fick ett mail från en Anna-Carin på tradera att jag inte fick skicka ut mail med länkar och erbjudande till folk i min adressbok... Kan bara vara en som klagat, för hon har klagat till mig direkt men jag tyckte hon var så löjlig så jag iddes inte ens var trevlig...

Iaf, mailet jag skickade var ett mail där inga adresser visades eller spriddes vidare - innehöll en länk till mina nya auktioner på Budera samt en länk hit!  Grin
Jag har själv fått tre fyra stycken mail där säljare talar om vart dom flyttat åt så det händer och ska tradera-fansen klaga på alla så kommer Tradera att få att göra....

Frågade Anna-Carin om hon hade skickat samma mail till mig om jag hade mailat mina köpare att jag uppdaterat mina auktiner på Tradera.... Vilket jag inte tror.
3  Tradera / Traderas Regler / Re: Storebrorskomplex on: February 05, 2007, 06:55:47 AM

Är det någon som hört om något fall som blivit polisanmält?
Alltså när någon blivit lurad av någon på Tradera.
Är det verkligen så att Tradera kan frånsäga sig allt ansvar?

Jag har det!! Måste varit i börjar på 05 nångång. Mkt trevlig polis som tog anmälan och hon la verkligen ner sin själ i det hela vilket gjorde mig mkt förvånad. Det gick såpass långt att jag skulle vara i telefon under rättegång men jag hängde aldrig riktigt med vad som hände för det lades ner när jag fick tillbaks mina pengar?
Killen som sålde var tydligen bara 15-16 och hade använt sin mammas nick och kontonummer.
Pages: [1]