Tradera Suger
January 07, 2009, 02:09:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Tradera / Varningar för bedragare / Re: Det är skit att man får göra så här on: March 08, 2007, 03:26:16 PM
Med drevet menar jag det drev som på Traderas grupper systematiskt sysslar med förföljelse,trakasserier utav säljare som håller sig inom reglerna,och även systematiskt lägger ut dessa säljare på andra forum.
Det är sådant jag vill slippa se här,annars så har snart även detta forum förvandlats till en skiten grupp likt det djävelstyg som är på Tradera.
[/quote]

Men då får du väl be den som har forumet att ta bort hela tråden
Tradera > Varningar för bedragare >
eller rättare sagt hela sidan

Hela den här sidan är ju en förföljelse av tradera och det är jättemånga trådar om dåliga säljare.
förstår inte riktigt vad du vill med dina svar?
känner du dig träffad?
annars förstår jag ärligt talat inte din reaktion och dina svar i den här tråden.
2  Tradera / Varningar för bedragare / Re: Det är skit att man får göra så här on: March 08, 2007, 11:07:32 AM
Jag tycker det är jättedåligt av säljaren att inte skriva med stora bokstäver och längst upp frakten
i alla fall när frakten är så hutlöst dyr Sad

en sak om det hade varit 40kr
men 199kr !!!! det är ju inte ens nära vad det kostar att skicka en dvdfilm
inte ens med vadderat kuvert kommer du upp i mer än 22kr

Om texten hade stått längst upp hade det varit mer ärligt
jag tar den där auktionen som att säljaren Medvetet försöker blåsa köparen på 199kr
har tittat på säljarens andra auktioner och denne har ute fler.

såg även att en köpare inte ens hade läst den lille fjutt texten längst ned bland alla andra texter
då säljaren skriver info om filmen på flera rader så man måste scrolla ned för att ens komma till fraktens info på 199kr

detta är bedrägerier i mina ögon.

Sedan vad menar du med drevet?
vad har det med denna säljares text och fula metoder att göra?
är säljaren med i tradera drev?
3  Tradera / Varningar för bedragare / Re: Det är skit att man får göra så här on: March 08, 2007, 07:57:47 AM
Såg att säljaren blev uthängd på köpes sidan.
4  Tradera / Varningar för bedragare / Det är skit att man får göra så här on: March 07, 2007, 09:02:45 AM
http://www.tradera.com/auction/aid_40575270

Läs längst ner...
Avgifter som tillkommer 199 kr i pack o porto.

Och om man ska ta extra betalt för frakt osv så tycker jag att det ska framgå av början av auktionen inte i slutet
det är nästan så man tror att säljaren medvetet har låga utrop 1kr för att köparen inte ska orka läsa allt och lägga bud och få största chocken när säljaren begär 199kr i frakt !!!
för en DVD SKIVA!!!!
5  Generella kategorier / Initiativ till ny Auktionssida / Re: Diskussioner om Budera on: January 31, 2007, 02:20:32 PM
Har Budera något forum eller Cafe?
6  Generella kategorier / Generellt / Lite Aktivitet här på traderasuger. Mer Reklam? on: January 31, 2007, 02:17:07 PM
Som subjectet säger
Vad tycker ni?
7  Tradera / Varningar för bedragare / Re: Har vissa säljare anknytning till Tradera? on: January 30, 2007, 04:33:56 PM
hela Tradera suger utav varandra när tillfälle ges,
Hahaha gör dom? måste ju se väldigt roligt ur
en mini polis far runt så kan man ju inte anklaga honom för något heller.
En mini polis är det ett barn eller en dvärg? Grin
Pages: [1]