Tradera Suger

Tradera => Omdömessystemet => Topic started by: Coola_Daffy on April 23, 2008, 03:49:06 PM

Title: Total inkompetens
Post by: Coola_Daffy on April 23, 2008, 03:49:06 PM
Jag har en liten "protestgrupp" på tradden där vi samlar ihop olika negativa omdömen i.
( @@ De VÄRSTA omdömena HATLISTAN @@ )
Vet flera som mailat och ifrågasatt hur vissa öht. får formulera sig på detta vidriga sätt som en del gör.
Svaret är alltid: "Vi ska se på det och bla bla la..."
Man kan ju inte undvika att se sambandet mellan total inaktivitet från tradden med slinger och trams kontra alla osedvanligt elaka omdömen.
De skiter ju fullständigt i vad folk tycker om varandra och de lägger nte ett öre för att förhindra det.
De bryr sig inte ett dugg.. Patetiskt, trist och belagligt.
Hur jobbigt vore det med ett bad-words-filter implementerat i ASP-koden vid lämnande av omdöme? -inte speciellt..
-Jag menar, hur kan man tillåta att folk får spy ur sig allehanda könsord, skällsord och trakasserand/kränkande ord, samtidigt som man viftar med regelboken..? Dom tar inte sitt ansvar på något plan utan lägger all skuld och medling på enskillda medlemmar.
edot:stava

Title: Re: Total inkompetens
Post by: camela on May 29, 2008, 03:40:51 PM
ja dom sliter inte ihjäl sig precis
undrar just vad man tjänar om man jobbar på d där s.k supporten
Dom måste ju tjänat multum på alla stackars hårt knegande säljare genom åren
Men mycket vill ha mer ...
verkar inte finnas nån hejd på deras girighet ...liknar mest HYBRIS numera
Standardsvaret fr dem om man klagar på en medlem som inte betalat o har typ 75% neg omdömen som denne dessutom kommenterar högst moget -
brukar låta att " vi föreslår att du ringer upp köparen , vår erfarenhet är att allt brukar gå att lösa via ett trevligt telefonsamtal"
Ha! Vilken jävla bullshit!
Jag frågade om det inte var det dom skulle praktisera oxå - el åtminstone EN PÅMINNELSE VIA MAIL-när nån stackars skötsam medlem  missat månadsräkningen med en timme el två
Och Man OBÖNHÖRLIGEN stängs av UTAN NÅN SOM HELST FÖRVARNING
Alltmedan alla dessa TOTALSKOJARE härjar fritt med TRAD påhejande!